یکشنبه، اردیبهشت ۱۷، ۱۳۸۵

حرکت دسته جمعی

حرکت دسته جمعی برای اعتراض به صدور و اجرای حکم اعدام برای ولی الله فیض مهدوی
خشونت جمهوری اسلامی یکبار دیگر، آزادی را نشانه رفته است و وجدان های آگاه فقط ده روز فرصت دارند تا مرگ آزادی را متوقف کنند.

آیا قرار است یکبار دیگر دست رو دست بگذاریم و شاهد اعدام فیض مهدوی آزادیخواهی که برای نیل به آزادی در چنگال زمخت و بی عاطفه رژیمی مستبد و دجال گرفتار آمده است باشیم یا اینکه می توانیم دست در دست هم از مرگ آزادی جلوگیری کنیم.


فقط ده روز فرصت باقیست وگرنه جلادان و خشونت پیشگان، آزادی را یکبار دیگر به تخته سیاههای دانشگاه میخکوب خواهند کرد تا مثلاً آئینه عبرتی برای دیگر آزادیخواهان باشد.
تیک تاک ساعت ما را فرا می خواند تا یکبار دیگر یار دبستانی را با حلقه های آهنین دستان خویش به نمایش بگذاریم. و با فریاد زنده باد آزادی ، اعدام آزادی را متوقف سازیم.
امروز زمان آن رسیده است که زنان برای مردان و مردان برای زنان فریاد آزادی سر دهند و در جبهه ای واحد علیه استبداد و دیکتاتور مبارزه کنند چراکه اعدام هر آزادیخواهی برابر با مرگ آزادیست و مرگ آزادی یعنی پایداری استبداد و دیکتاتوری ، کدام وجدان آگاه و آزادی هست که می تواند شاهد مرگ آزادی باشد و بی تفاوتی را پیشه کند.
هموطنان ، آزادیخواهان ، مدافعان حقوق بشر : فرزندان شما در ایران و خارج از کشور در تلاش هستند در اقدامی گسترده علیه حکم اعدام فیض مهدوی اعتراض کنند. به همین دلیل از همه هموطنان ،آزادیخواهان و مدافعان حقوق بشر ، مدیران شبکه های رادیو و تلویزیونی مرتبط با ایرانیان و سایتها و بلاگ های ایرانی تقاضا می کنند.
در خصوص مبارزه برای توقف حکم اعدام فیض مهدوی آنان را یاری کنند
برنامه های پیشنهادی فرزندان شما در خصوص توقف حکم اعدام فیض مهدوی به شرح زیر است.
الف- تغییر نام وبلاگ ها بمدت ده روز به نام فیض مهدوی
ب- نوشتن متن «حکم اعدام فیض مهدوی را متوقف کنید» در صفحات اول وب سایتها
ج- دیدار با مسئولین حقوق بشر سازمان ملل متحد در اروپا
د- اختصاص و پخش برنامه های ویژه برای توقف حکم اعدام فیض مهدوی از سوی رادیوها و تلویزنهای مرتبط با ایرانیان
هموطنان و آزادیخواهان عزیز و محترمی که از این تلاش فرزندان خود حمایت می کنند می توانند برای اضافه کردن نام و آدرس خود با آدرس ایمیل زیر مکاتبه نمایند.
Javanan4@hotmail.com

هیچ نظری موجود نیست: