یکشنبه، فروردین ۱۳، ۱۳۸۵

آسیاب به نوبت


من به همه شما عزیزان وبلاگ خون اعم از مجرد و متاهل، جوان یا نوجوان، در شرف ازدواج یا متارکه کرده... هرچی که هستین برین این فیلم آنفیتفول رو ببینید! اگه دیدید هم دوباره ببینید! بدرستی که نصف عامل طلاق های امروزی توجه نکردن به مسایلییه که تو این فیلم نشون میده! من اگه کاره ای بودم تو اون آزمایشگاه لعنتی قبل از ازدواج بجای اینکه جفت گیری حیواناتو نشون بدم، این فیلمرو بدون سانسور نشون میدادم! بلا نسبت دیگه هر خری جفت گیری بلده ولی حیوونا کجا و آدما کجا!
اول اولش بگم که با اینکه زنم ولی به هیچ وجه از خانومه دفاع نمیکنم. اینکه اون خطا کرده به کنار ولی برای هر کسی بعد از ازدواج ممکنه این اتفاق پیش بیاد. توروخدا هی نگین مرتیکه فلان یا زنیکه بسار. هرکسی چه زن باشه چه مرد ممکنه در یه شرایط روحی به وضعیتی برسه که اونجور سکس دلش بخواد. ریچارد گر هم باید بعضاً اونو وحشیانه بغل میکرد و می بوسید. این فیلم دقیقا میاد یه زندگی فوق العاده آروم و زیبا رو میذاره درست در مقابل سکس اونم اونجور و نه بیشتر! من هرچی بهتون میگم پایه و اساس زندگی مشترک تو رختخوابه! هیچ کس باورش نمیشه! وگرنه اون پسره هیچ چیر نداشت بجز اینکه خوب بلد بود با زن چه کنه که اونطور به پاش بیفته.
پلانهای فیلم و نحوه ترتیب نمایش اونها عالی بود! اینکه اون زن بعد از مدتها یه جایی پیدا کرده بود که عمیقاً ارضا بشه و بخاطرش شرت و سوتین نو می پوشید و میرفت! اینکه اونجا همیشه بعد از سکس مجبور نبود حتما بخوابه یا بعدش سریع پاشه خودشو جمع و جور کنه که بره به کارهای روزمره اش برسه حالا چه زن باشه چه مرد. اونجا براش جایی بود که میتونست سکس دو ساعته تجربه کنه! البته تمام وجودش ارضا بشه! از نوک پا تا سر! به هر حال اینکه این وضعیت بخواد پیش بیاد بنطرم اوضاع خیلی خیلی عادیه! اون چیزی که فقط بهمون یاد ندادن مواجه شدن با این موضوعه! یه قسمت فیلم که بنظرم یکی از بخشهای شاهکار فیلم بود، مکالمه اون سه زن با هم بود! یکیشون قبلا این اتفاق براش افتاده بود، یکیشونم که در حال حاضر با اون پسره بود که البته زنه یه اشاره ای هم به اون میکنه و نفر سوم هم که موقعیتش براش پیش نیومده بود والا این کارو میکرد... جدا مکالمه رو باید شنید! فیلم که جلوتر میره و احساس اون زن رو نسبت به خودش نشون میده! یا حتی اون اول که بعد از اولین سکس بر میگشت خونشون... تو قطار با دستمال توالت افتاده بود به جون خودش! فکر میکرد لکه ننگش با دستمال پاک میشه! اون میدونست باید جلوی هوسش بایسته! اون میدونست باید به همسرش بگه که چی میخواد! همه اینارو میدونست و پنبه رو گذاشت کنار آتیش.
اگه بازم بخوام از خویهای این فیلم بگم خیلی خیلی کمه! ولی به 100 بار دیدنش می ارزه. من، خودم هم با دیدن این فیلم تن و بدنم میلرزه! هشدار خوبیه واسه همه! اینکه این اتفاقات ممکنه تو زندگی تک تکمون بیفته.
فمینیستهای محترم! قبل از اینکه به حق و حقوقتون بپردازید توجه شما رو به چند نکته به اختصار جلب مبکنم!
1- تن و بدن و ظاهرتون رو واسه شوهراتون توی خونه آراسته کنید! حتی اگه طرف با پیژامه راه راه تو خونه راه بره!
2- هر مردی به سکس بالاترین امتیاز رو میده! انقدر خودتونو لوس نکنید که الان خستم الان نه! بعداً!
3- یه رختخواب درست و حسابی به صدتا قرمه سبزی و خونه آب و جارو شده می ارزه! حالا هی شبا وقت خواب، شوهره بره سر بی فلان زمین بذاره بعد تو برو ظرفهارو بشور.
4- هی نگین مردا فلان مردها بسار! منم اگه میامدم خونه میدیدم زنم قد خرس مو داره رو تنش تازه شلوارک هم پوشیده حتی از این ماچ و بوسه های الکیم هم نمی آمد.
5- عطر و ادکلن گرون قیمت بخرید و زیاد استفاده کنید.
6 بعد از سکس زرتی نگیرید بخوابید. آقایون! اگه اونی که کنارتون خوابیده رو قرار بود فردا از دست بدین یا فقط واسه یه شب به گرون ترین بها بدستش آورده بودین، بازم سر 20 دقیقه صدای خر و پفتون هوا بود؟؟
7- خانمهای نجیب! دقت کنید که نجابت مال بیرون خونه است تو خونه وقاحت بیشتر حال میده! تا میخوان بهتون دست بزنن سرخ و سفید نشید! اونی که بغل دستته شوهرته! همسرته! یعنی سرتون کنار همه! مثل آدم وقتی تشنته بگو آب میخوام! نیازتون به بگین توروخدا تا لال از دنیا نرفتین.
8- دور زمونه عوض شده شوهر خوب خریدنیه. ولی بهاش پول نیست.
آقایون شما هم زیاد خوشحال نباشید. آسیاب به نوبت
از وبلاگ گربه چکمه پوش

۱ نظر:

ح.و.ا گفت...

مرسییییییییییی